Thursday, February 18, 2016

Όταν στο αυτοκίνητο μπαίνει το Βλήμα...








Του Κωστή Μπασογιάννη 

«Το αυτοκίνητο από μόνο του δεν είναι όπλο. 
Γίνεται θανατηφόρο όπλο, όταν μπεί μέσα του το Βλήμα»

Ιαβέρης

Διάβασα για το ατύχημα του Παντελίδη, που μου ήταν παντελώς άγνωστος. Όλο το διαδίκτυο τον θρηνεί και δικαίως γιατί ήταν νέο παιδί. Ο Θεός να τον συγχωρέσει για τη μαλακία που έκανε. Κυρίως για τη ζημιά μου προκάλεσε στην κοπέλα που είναι πολύ σοβαρά, αφού έτρεχε με τα χίλια σε επικίνδυνο σημείο. Ελπίζω η γυναίκα, με την οποία κανείς δεν ασχολείται, να ζήσει και να μην μείνει ανάπηρη.

Στα τέλη Αυγούστου είχα κι εγώ ένα ατύχημα που θα μπορούσε να ήταν δυστύχημα με θύμα εμένα και μια γυναίκα που οδηγούσε ένα σμαρτ. Τα πράγματα ήρθαν έτσι, ώστε οι ζημιές ήταν μόνο υλικές. Το δικό μου αυτοκίνητο αχρηστεύτηκε, εκείνης έπαθε μικρότερη ζημιά που πλήρωσε η ασφάλειά μου. Έφταιγα 100%. Δεν έτρεχα (γενικά δεν τρέχω) αλλά έχασα κάποια στιγμή τη λογική σκέψη μου και πήγα να αλλάξω λωρίδα ενώ δεν με έπαιρνε. Είχαμε άγιο και οι δύο, και την ευχαριστώ τη γυναικα για την κατανόησή της και γιατί συγχώρεσε τη ασύληπτη μαλακία μου που την έβαλε σε περιπέτειες. Με συγχώρεσε αμέσως, χωρίς να διστάσει. «Συμβαίνουν αυτά». Υπάρχουν άνθρωποι. 

Μην τρέχετε! Μην κάνετε σφήνες! Οι μηχανόβιοι να οδηγείτε χωρίς νεύρα και μη χώνεστε! Μην πίνετε αν οδηγείτε. Μην το παίζετε καουμπόηδες ή αμαζόνες στο κεφάλι των άλλων. Το τιμόνι δεν τα συγχωρεί αυτά. Όσο και να τρέξεις ελάχιστο χρόνο θα κερδίσεις. Η γρήγορη και επιθετική οδήγηση είναι τρεις φορές πιο κουραστική και κερδίζεις ένα τεταρτάκι- είκοσι λεπτά το πολύ Αθήνα-Γιάννενα, ρισκάροντας τη ζωή σου. Το πιο όμορφο ταξείδι της ζωής μου το έκανα με 6 ώρες οδήγηση χωρίς καμμία προσπέραση σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Αν κολλούσα πίσω από τα φορτηγά για να προσπεράσω, το ταξείδι θα γινόταν 5,30 ώρες. Αυτή η μισή ώρα μού έδωσε μέγιστη ασφάλεια, χάρηκα τη διαδρομή και έφτασα ξεκούραστος στα αγαπημένα μου Γιάννενα. Επι πλέον, όταν δεν τρέχεις, έχεις το χρόνο και την προσοχή να προφυλαχθείς και από τους δολοφονικά μαλάκες οδηγούς, γιατί σε ένα ταξείδι 400 χιλιομέτρων θα συναντήσεις
τουλαχιστον πέντε από δαύτους (μετρημένο).

Επίσης κράξε και μην κουραστείς να κοροϊδεύεις τους φίλους σου που τρέχουν. Αρνήσου να μπείς στα αυτοκίνητά τους.  

Τέλος, για τις νέες και ωραίες: Κατέβα από το αυτοκίνητο του μαλάκα που τρέχει, όσο ωραίος κι αν σου φαίνεται. Και πάρε το λεωφορείο. Κάτι θα τρέχει με τη στύση του ή με τη σχέση του με τη μαμά του για να οδηγεί έστι.

b.

No comments:

Post a Comment